Generalforsamling 2018

Hvor blev de af?

Erik Andreasen Kommer og fortæller

CV: Erik Andreasen

Født 7.maj 1946 Aarre Brugs Aarre Skole indtil 1. august 1958, 1 ud af 4 som fortsatte i mellemskolen i Esbjerg (boglig) Sendt på kostskole i Grindsted 1962-63Bestyrelsesposter i Ungdomsforeningen og Boldklubben,Aktiv dommer og spiller (fodbold og håndbold)Uddannet smede- og maskinarbejder 1968 Bosat i København siden 1. april 1969 Gift 1969 med Aase Hansen Aastrup sogn, 2 børn og 3 børnebørn Soldat Sjællandske Trainregiment Høvelte Kaserne Reparatør på bogbinderi og svejsekonsulent 1970-1977 Ansat i IT branchen 1977-2003, teknik og ledelse 2003-2010 Pedel/Regnskabsfører på en privatskole. 2010 Pensionist.I min tid i IT (NCR, Telia) havde jeg forskellige ledelsesopgaver i man­ge forskellige afdelinger, Teknik, Logistik, Teknisk service, Kundecen­ter, Billing (fakturering af telefoni).Jobbet medførte mange rejser i ind og udland, (USA, England, Skotland, Norge og Sverige) kurser og undervisning.

Alle er velkomne